REGULAMIN USŁUGI GREJDINGU

Regulamin usługi grejdingu

Regulamin usługi grejdingu

  • Jesteśmy nieoficjalnym pośrednikiem pomiędzy firmami grejdującymi a klientem.
  • Nasze usługi są przeznaczone tylko dla klientów detalicznych (B2C)
  • Aktualnie wysyłamy karty do takich firm jak: PSA.

§ 1 Rodzaje kart

  1. Akceptujemy tylko oryginalne karty kolekcjonerskie (TCG), które są dopuszczone przez firmę wybraną w ramach usługi m.in. Pokemon, One Piece, Dragon Ball, Disney Lorcana, Weiss Schwarz, Union Arena i inne.
  2. Nie akceptujemy kart niedopuszczonych przez wybraną firmę grejdingową wraz z kartami innymi niż TCG. 
  3. Nie realizujemy wysyłki do grejdingu kart innych niż TCG (np. sportowych).

§ 2 Opłaty

  1. Podstawowa opłata za usługę grejdingu jest uzależniona od wybranej usługi. 
  2. Do podstawowej opłaty mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty:
    a. jeśli wartość ocenionej karty w ramach usługi grejdingu przekroczy maksymalną, zadeklarowaną wartość w ramach wybranej usługi:
       i. grejdingu w firmie PSA (poczytaj O deklarowanej wartości).
    b. jeśli otrzymane karty będą źle przygotowane do wysyłki – opłata 2,50 zł od karty.
  3. Opłatę dodatkową uiszcza klient.
  4. Brak uiszczenia opłaty dodatkowej, wiąże się z wstrzymaniem wysłania/odesłania kart do czasu gdy:
    a. opłata dodatkowa zostanie uiszczona w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia o opłacie dodatkowej.
    b. minie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia o opłacie dodatkowej.
  5. Gdy upłynie termin wskazany w §2, pkt 4. ppkt b. karty: nie zostają wysłane do firmy grejdującej/do klienta i są zarekwirowane oraz poddane sprzedaży w celu odzyskania należności.
  6. NIE zwracamy nadwyżki z odzyskanych należności, nawet gdy wartość sprzedaży zarekwirowanych przedmiotów przekroczy wartość długu.
  7. Zarekwirowanie jest ostateczne. 
  8. W sytuacji gdy firma grejdująca nie przyjmie karty do grejdingu, nie pobieramy żadnych opłat.
  9. Natomiast opłaty są pobierane w sytuacji gdy firma grejdująca uzna daną kartę za nieautentyczną (podróbkę).

§ 3 Realizacja

  1. Wszelkie paczki w ramach usług wysyłki do firm świadczących grejding, możecie wysyłać tylko do paczkomatu. Dane paczkomatu: ELB01A, nr. tel: 578-512-122, mail: kontakt@japancollectibles.pl
  2. Paczki wysłane bezpośrednio na adres firmowy nie będą odbierane.
  3. Karty na usługę grejdingu wysyłamy raz w miesiącu – odpowiednio do każdej firmy.
  4. Ostatecznym terminem gdy wysyłamy karty do firm świadczących usługę grejdingu jest ostatni dzień roboczy miesiąca.
  5. Wysłanie kart klienta może nastąpić w innym terminie niż w §3 pkt. 4, jeśli:
    a. wyprzedany został cały limit na dany miesiąc i wszystkie karty od klientów zostały otrzymane. W takiej sytuacji wysyłka zostanie zrealizowana wcześniej.
    b. wyprzedany został cały limit na dany miesiąc i nie otrzymaliśmy kart od wszystkich klientów. Karty dostarczone w ostatnim roboczym dniu miesiąca (lub po tym terminie), zostaną wysłane w kolejnym miesiącu.
  6. O postępach Państwa zgłoszeń, będziemy informować na stronie Dostawy w dziale Status zgłoszeń – wysyłka do grejdingu.

§ 4 Ubezpieczenie

  1. W ramach naszych usług, Państwa karty są ubezpieczone. Wartość ubezpieczenia jest uzależniona od rodzaju wybranej usługi oraz etapu, na którym dana usługa się znajduje. Każda wartość odnosi się do pojedynczej karty, chyba że zaznaczono inaczej.
    a. ETAP 1: Podróż do naszej firmy: Ubezpieczenie leży w Państwa gestii. Za te przesyłki nie ponosimy odpowiedzialności.
    b. ETAP 2: Magazynowanie i przechowywanie kart przed wysyłką do firmy świadczącej usługę grejdingu: Wartość w wys. maksymalnej zadeklarowanej przez Nas kwoty w ramach danej usługi. 
    c. ETAP 3: Podróż pomiędzy naszą firmą, a firmą świadczącą usługę grejdingu: Wartość wybranej usługi.
    d. ETAP 4: Poddawanie usłudze: Wartość w wys. maksymalnej zadeklarowanej przez Nas kwoty w ramach danej usługi.
    e. ETAP 5: Podróż pomiędzy firmą świadczącą usługę grejdingu, a naszą firmą: Wartość w wys. maksymalnej zadeklarowanej przez Nas kwoty w ramach danej usługi.
    f. ETAP 6: Podróż pomiędzy naszą firmą, a adresem wskazanym przez klienta. Do 5 tys. zł dla całości zamówienia. (do 20 tys. zł dla całości zamówienia, po rozszerzeniu ubezpieczenia).
  2. Powyższe wartości są opierane tylko o początkowe wartości maksymalnej zadeklarowanej przez Nas kwoty w ramach danej usługi. W przypadku pojawienia się ew. dodatkowych opłat, nie są one uwzględniane.

§ 5 Odszodowanie

 
  1. Podstawą do uzyskania odszkodowania przez Kupującego jest wykonanie dokumentacji fotograficznej tj. zrobienie zdjęć w wysokiej rozdzielczości wysyłanych kart oraz nagranie wideo z otwarcia paczki po powrocie. Nagranie takie winno pokazywać całość zamkniętego fabrycznie pudełka transportowego, nieuszkodzoną etykietę nadawczą, stan paczki a następnie proces otwarcia przesyłki. 
  2. W przypadku uszkodzeń paczki informację o uszkodzeniach należy zgłosić bezpośrednio do firmy kurierskiej w celu rozpatrzenia reklamacji i wypłaty ubezpieczenia. 
  3. W przypadku usługi Paczkomat lub InPost kurier niezbędna jest dodatkowa dokumentacja fotograficzna w postaci zdjęć opakowania zewnętrznego, zabezpieczenia wewnętrznego przesyłki i uszkodzenia zawartości. 
  4. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie wypełnić z firmą kurierską protokół szkody będący podstawą do rozpatrzenia reklamacji i wypłaty świadczenia z ubezpieczenia przesyłki.
  5. W przypadku gdy uszkodzenie nastąpi podczas wykonywania usługi grejdingu, należy dostarczyć dokumentację fotograficzną w postaci zdjęć wysłanych kart (zarówno przez klienta jak i przez Nas).
  6. Decyzje dotyczące odszkodowania podjęte przez podmiot: pośredniczący, wykonujący usługę i firmy kurierskie są ostateczne.
  7. Zwrotowi nie podlegają: koszty transportu oraz pośrednika.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na udostępnianie przez Nas wszelkich materiałów (np. graficznych, video) wysłanych kart. 
  2. Wszelkie terminy wskazane w naszych usługach jak i powiadomieniach nie są wiążące. 
  3. Utylizacji podlegają wszelkie dostarczone przez Państwa: wadliwe koszulki czy ochronniki, podróbki oraz inne, zbędne zabezpieczenia. 
  4. W sytuacjach innych niż wskazanych powyżej, ważność mają zapisy regulaminu sklepu.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu bez uprzedniego informowania o planowanych zmianach. 
  6. Wprowadzone zmiany mają moc prawną od chwili ich wprowadzenia, jednakże z wyłączeniem zgłoszeń złożonych przed datą wprowadzonych zmian.